5.9.07

CINC BLOGS QUE EM FAN PENSAR

Em sembla que per "culpa" d'un parell de bons amics (Salvia i Jordi ) tinc pendent de dir cinc blocs que em fan pensar. Bé, intento superar la mandra que encara arrossego de les vacances i m'hi poso:
El Blog de Rafael Robles des que escrivia quan era a l'Iran que el segueixo i gracies a ell vaig aprendre a replantejar-me constantment la meva visió occidental de la vida.
de l' Anna Pérez he après sobretot el compromís amb els companys i la força per tirar endavant els projectes.
El bloc de Boris Mir perquè sempre em fa dubtar i tornar a revisar conceptes
El bloc de la Carme Miró perque ens fa descobrir aspectes innovadors de la música
de'n Ramon Barlam per que em fa reneixer, a cada post seu, la passió per educar

2 comentaris:

5 cèntims ha dit...

Carme,

Moltes gràcies novament per la teva generositat. És, ho dic molt sincerament, un gran honor que em tinguis en tan alta consideració.
Ara el problema el tinc jo, ja que m'és del tot impossible fer els deures (citar-ne cinc més que també em fassin pensar) perquè tant tu com la Bea (el juliol també em va fer aquesta atenció) hauríeu de rebre la distinció per segona vegada. I també he vist que el Boris i tants altres companys han estat citats diverses vegades.

Et seguim llegint Carme. Un petó.

Anònim ha dit...

El seu plaer d'entendre el teu bloc. Els articles anteriors, és bastant extraordinari, i em va agradar molt llegir el teu bloc i els punts que vostè ha expressat. M'agrada molt a aparèixer de nou sobre una base típica, després de molt més en el tema. Gràcies per compartir ... seguir escrivint!