Bloc de recursos per a l'aula, articles d'opinó, entrevistes i referències sobre educadors i bones pràctiques educatives. administrat per Carme Barba Corominas
10.5.07
Congrés Internacional d'Intel·ligències Múltiples II
El Dissabte la Dra. Lisa Verkerk del Grup de Recerca de la Harvard Graduate School Education, va parlar de la Cultura del Pensament (visible thinking)
que es basa en la utilització de les rutines de pensament per fer que el pensament sigui més visible a les aules. Aquestes rutines afavoreixen la comprensió i el desenvolupament dels alumnes per aprendre de manera autònoma.
-Treballa una comprensió més profunda dels temes importants i significatius (val més saber molt d’una cosa que poc de moltes coses)
-Crea una més gran motivació i desenvolupa actituds favorables vers el coneixement i la reflexió
-Produeix un canvi en la cultura de l’aula, que es transforma en una comunitat de pensadors i de participants entusiastes
-Inclou els quatre ideals del pensament: la comprensió, la veracitat, la imparcialitat i la creativitat.
-Els alumnes s’expliquen les coses els uns als altres, discuteixen , ofereixen idees creatives i troben conexions més significatives entre l’escola i la vida diaria.
per saber-ne més
www.pz.harvard.edu/
http://www.pz.harvard.edu/vt/
http://www.pz.harvard.edu/tc/index.cfm
Etiquetes de comentaris:
ciències naturals,
congrés IM,
metodologia
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada